background-image

Kwarkdieet

U wilt af van de vele kilos en u houdt van kwak? Dan is het kwakdieet echt iets voor u. Dit dieet kunt u één hele week volgen, waarna u minimaal een week moet stoppen met het dieet. Per week verliest u met dit dieet ongeveer drie tot vier kilo. Let op, dit is een gemiddelde. Het is niet zeker dat u dit ook afvalt.
Tijdens het dieet moet u kwark en vet tot zich nemen. U mag daarnaast een van de hieronder genoemde extraatje nemen en ook een bijgerecht. U moet de gerechten in kleine porties over de dag nemen om een goed resultaat wat betreft kilos te bereiken.

Extraatjes

De volgende extraatjes mag u elke dag nemen: een half bosje radijsjes, één kleine rammenas, een halve paprika, twee eetlepels pompoendobbelsteentjes , twee eetlepels tomaten paprika, twee kleine augurkjes, twee olijven of twee eetlepels vruchtjes in mosterdsaus. Naast één van de hierboven genoemde extraatjes mag u ook één van de hieronder genoemde bijgerechten.

Kies voor iets lekkers

Vijf eetlepers appelmoes, vier volle theelepels jam, vijftig gram cornflakes, zeshonderd gram verse ananas, vier kleine appels, twee grote sinasappels, twee grote grapefruits, twee middelgrote bananen of 250 gram druiven. Denk erom wat u neemt. Kies voor iets wat u lekker vindt.
Hierdoor heeft u minder snel de dreiging om te gaan zondigen. Neem elke dag echter niet hetzelfde bijgerecht of hetzelfde extraatje. Door af te wisselen kunt u het dieet het beste volhouden. Dat het dieet helpt, blijkt uit een test van het tv-programma Editie NL, dat uitgezonden wordt op RTL 4.

Kwarkdieet

© 2021 deBesteGids.nl - Gebruikte foto's: Pixabay.com